Критерії оцінювання крнкурсу
«Найактивніший Шкільний клуб підприємництва»
| 
   
№ 
 | 
  
   
Зміст 
 | 
  
   
Примітки  
 | 
  
   
К-ть балів 
 | 
  
   
Відмітка  
 | 
 
| 
   
1.                 
    
 | 
  
   
На блозі є основні сторінки: Головна, Наша команда, Статут, Плани, Звіти, Навчальні матеріали 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
2.                 
    
 | 
  
   
Всі сторінки блогу заповнені,
  оформлені відповідно змісту і оновлюються : 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  наявність статуту  
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  наявність плану роботи 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  наявність звіту про проведені заходи
  (дата, назва заходу, супровідні матеріали, що підтверджують проведення
  заходу) 
 | 
  
   
від початку існування клубу до 30.09.2013 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   | 
 
| 
   
3.                 
    
 | 
  
   
В блозі є логотипи спонсорів та
  організаторів проекту 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
4.                 
    
 | 
  
   
Наявні посилання на сайт проекту,
  регіональний блог 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
5.                 
    
 | 
  
   
В макеті блогує анотований список
  посилань на школи-учасниці проекту в області 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
6.                 
    
 | 
  
   
На головній сторінці регулярно
  висвітлюються новини діяльності клубу  
 | 
  
   
не рідше 1 разу в місяць  
 | 
  
   
3 
 | 
  
   | 
 
| 
   
7.                 
    
 | 
  
   
Блог налаштований для читання
  користувачами з можливістю коментувати 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
8.                 
    
 | 
  
   
Дизайн блогу відповідає концепції
  проекту (підкреслює мету, цілі проекту і не відволікає від поданої
  інформації) 
 | 
  
   | 
  
   
1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
9.                 
    
 | 
  
   
Дописи в блогах неформальні (містять
  текстову частину та мільтимедіа) 
 | 
  
   | 
  
   
1+1 
 | 
  
   | 
 
| 
   
10.             
    
 | 
  
   
Навчальні матеріали (авторські
  розробки): 
 | 
  |||
| 
   | 
  
   
·                   
  заняття психолога 
 | 
  
   
1 розробка 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  заняття економіста 
 | 
  
   
1 розробка 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  спільний захід психолога та економіста 
 | 
  
   
1 розробка 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·                   
  проект, масовий захід 
 | 
  
   
1 розробка 
 | 
  
   
10 
 | 
  
   | 
 
| 
   
11.             
    
 | 
  
   
Наявність власних навчальних відеоматеріалів на
  блозі 
 | 
  
   | 
  
   
3 
 | 
  
   | 
 
| 
   
12.             
    
 | 
  
   
Співпраця з партнерами 
 | 
  
   | 
  
   
3 
 | 
  
   | 
 
| 
   
13.             
    
 | 
  
   
Додаткові бали: 
 | 
  
   | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·     
  Участь ШКП у дистанійному навчанні для вчителів-
  опікунів та учнів 
 | 
  
   | 
  
   
10 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·     
  Залучення клубу до впровадження моделі школи
  підприємництва 
 | 
  
   | 
  
   
5 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·        
  участь у інших проектах 
 | 
  
   | 
  
   
2 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·        
  участь в економічних конкурсах, олімпіадах 
 | 
  
   | 
  
   
2 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·        
  висвітлення діяльності клубу в ЗМІ 
 | 
  
   | 
  
   
2 
 | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
·        
  рефлексія дітей 
 | 
  
   | 
  
   
2 
 | 
  
   | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар