1 сценарій занять на тему організації діяльності
ШКП,
1 сценарій занять на тему профорієнтації,
1 сценарій занять на тему основ підприємливості,
1 сценарій занять на тему використання ІКТ,
1 програму діяльності ШКП - це план (тематика) засідань Клубу за листопад-грудень 2012 рік.
1 сценарій занять на тему профорієнтації,
1 сценарій занять на тему основ підприємливості,
1 сценарій занять на тему використання ІКТ,
1 програму діяльності ШКП - це план (тематика) засідань Клубу за листопад-грудень 2012 рік.
Можете надсилати сценарії із усіх вказаних тематик або тільки з окремих.
Кількість сценаріїв - один і більше..
Готові доробки надсилаєте якнайшвидше, сценарії, які у стані розробки - надішлете пізніше.
Цікаві сценарії та програми будуть розміщені на сайті проекту та опубліковані у підручнику, який буде видано за кошти проекту у 2013 році.
Бажано дотримуватись структури занять, які пропонує польська сторона.
Структура сценарію уроку
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ: предмет навчання, кількість учнів, час тривання уроку.
2. ТЕМА УРОКУ:
3. ЦІЛІ УРОКУ: чого учні повинні навчитися на цьому уроці
4. МЕТОДИ РОБОТИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС УРОКУ: назвати або описати застосовані методи навчання напр. мозкова атака, робота з текстом, лекція, рольова гра та ін.
5. МАТЕРІАЛИ І НЕОБХІДНЕ ОБЛАШТУВАННЯ АУДИТОРІЇ: перелічені дидактичні посібники (напр. підручники, карти, схеми, фільми, додаткова література), технічна допомога (напр. проектор, відеомагнітофон, магнітофон, комп'ютер і т.п.), обладнання залу (напр. столи для роботи у групах)
6. СТРУКТУРА УРОКУ: по порядку - дії вчителя та учнів разом з описом вправ, завданнями, описом домашньої роботи (якщо буде), що задається учням під час уроку, до учнів звертаємося в другій особі напр. зроби, прошу напиши, поділи клас на групи, зроби підсумок роботи команди, подай зворотну інформацію, попроси лідера
про презентацію результатів роботи групи і т.п.
7. ДОДАТКИ: допоміжні матеріали, що роздають під час вправ напр. інструкції для роботи у групі, схеми плакатів, таблиць та інших елементів, що виконуються під час уроку, статті з журналів та ін.
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ: предмет навчання, кількість учнів, час тривання уроку.
2. ТЕМА УРОКУ:
3. ЦІЛІ УРОКУ: чого учні повинні навчитися на цьому уроці
4. МЕТОДИ РОБОТИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС УРОКУ: назвати або описати застосовані методи навчання напр. мозкова атака, робота з текстом, лекція, рольова гра та ін.
5. МАТЕРІАЛИ І НЕОБХІДНЕ ОБЛАШТУВАННЯ АУДИТОРІЇ: перелічені дидактичні посібники (напр. підручники, карти, схеми, фільми, додаткова література), технічна допомога (напр. проектор, відеомагнітофон, магнітофон, комп'ютер і т.п.), обладнання залу (напр. столи для роботи у групах)
6. СТРУКТУРА УРОКУ: по порядку - дії вчителя та учнів разом з описом вправ, завданнями, описом домашньої роботи (якщо буде), що задається учням під час уроку, до учнів звертаємося в другій особі напр. зроби, прошу напиши, поділи клас на групи, зроби підсумок роботи команди, подай зворотну інформацію, попроси лідера
про презентацію результатів роботи групи і т.п.
7. ДОДАТКИ: допоміжні матеріали, що роздають під час вправ напр. інструкції для роботи у групі, схеми плакатів, таблиць та інших елементів, що виконуються під час уроку, статті з журналів та ін.
Ці
документи необхідно переслати в електронному вигляді на електронну адресу
loippo2012@gmail.com, також ви можете їх розмістити на своєму блозі.
Немає коментарів:
Дописати коментар